Переведення студентів з інших навчальних закладів
Відповідно до Порядку розгляду заяв про поновлення та переведення з інших вищих навчальних закладів у Львівський національний університет імені Івана Франка документи з питань переведення до Правничого коледжу за нявності атестата про повну загальну середню освіту та спеціальності “право”приймаються приймальною комісією
Переведення студентів вищих навчальних закладів проводиться за дозволом ректора навчального закладу, з якого переводиться студент, та рішенням Приймальної комісії Університету.
Переведення студентів на перший курс не здійснюється.
Для розгляду заяви про переведення у Правничий коледж за нявності атестату про повну загальну середню освіту та спеціальності
“право” необхідно подати такі документи:
- Заяву на ім’я ректора вищого начального закладу, в якому навчається студент, з відповідним записом ректора про згоду на переведення, скріпленим печаткою.
- Документ про рівень акредитації відповідного напряму(спеціальності) та про акредитацію в цілому навчального закладу, в якому навчається студент.
- Заяву на ім’я ректора Університету. У заяві потрібно вказати причини переведення і обов’язково зазначити, на яких умовах навчається студент (за оплату чи без оплати.
- Залікову книжку (індивідуальний план).
- Довідку про академічну різницю (видається в деканаті факультету, куди переводиться студент).
- Поштовий конверт.
- Паспорт(копія).
Прийом документів проводиться за адресою:
м.Львів, вул. Січових Стрільців, 14, кім.113;
тел.255-39-65, 239-43-30, 050-207-80-09.