В Правничому коледжі відбулась зустріч студентів із Головою Громадської ради при Міністерстві освіти та науки України на тему: «Місце випускників коледжів у системі вищої освіти. Тенденції та перспективи».

10.09.2018 | 13:34

Відповідно до плану заходів Університету, в Правничому коледжі Львівського національного університету імені Івана Франка відбулась зустріч студентів із Головою Громадської ради при Міністерстві освіти та науки України на тему: «Місце випускників коледжів у системі вищої освіти. Тенденції та перспективи».

На сьогоднішній день студенти потрапили в період реформ в освітній галузі . Микита Андрійович за допомогою презентації законодавчих новел в освітній галузі пояснив їх значення для випускників коледжів. На сьогодні усі діючі коледжі мають статус закладів вищої освіти і готують молодших спеціалістів. Згідно з новим Законом «Про вищу освіту», коледжі готуватимуть молодших бакалаврів. Тобто, рівень молодшого спеціаліста (у міжнародній практиці такого немає) скасовують. Впроваджується таке поняття як фахова передвища освіта, зокрема розроблений відповідний законопроект. “Коледжі залишаються ланкою вищої освіти. Але тільки якщо вони пройдуть відповідне ліцензування та акредитацію. Якщо ж ні, то вони матимуть можливість об’єднатися з іншими освітніми закладами або ж перейти до сфери професійно-технічної освіти» – зазначив Микита Андрєєв.

Підсумувавши результати обговорення, пан Микита наголосив, що система освіти – дуже консервативна, тому реформи мають бути виважені. Робити їх потрібно. Але, по-перше, треба пояснити, що ця реформа дасть. Від неї мають виграти студенти, їх батьки. Реформи мають зрозуміти працівники освітньої сфери. У процесі перетворень хтось потерпає – щось скорочують, хтось залишається без посади. Але тих, хто виграє від реформи, її прихильників має бути набагато більше. В подальшому обговорювали проблеми реформування освіти, місце випускників коледжів на ринку праці, значення неформальної та інформальної освіти для студентів та багато інших важливих речей в цій сфері.

В ході зустрічі студенти ставили запитання доповідачеві, брали участь в обговоренні важливих проблем та вдавалися до конструктивної дискусії